8 moduri de a ajuta Google să acceseze cu crawlere și să indexeze site-ul dvs

Poate dura de la câteva zile la câteva săptămâni pentru a permite păianjenilor Google să caute și să acceseze cu crawlere paginile actualizate sau noi. Perioada de timp poate fi diferită, cu toate acestea, în moduri diferite, există o varietate de tehnici și strategii SEO pe care le puteți folosi pentru a îmbunătăți viteza procesului de indexare Google. Iată opt strategii pe care le poți ajuta pe Google să clasifice mai rapid conținutul site-ului tău.
Asigurați-vă că vă verificați Robots.txt
Fișierul său Robots.txt, situat la baza site-ului dvs. web, este conceput pentru a informa crawlerii cum să acceseze cu crawlere site-ul dvs. și să indexeze conținutul de pe site-ul dvs. Este, de asemenea, prima pagină pe care vizitatorii o vizitează pe site-ul dvs. Deși setarea implicită a fișierului robots.txt este de a permite accesarea cu crawlere pe pagini, este esențial să verificați și să eliminați orice blocaj de roboți care se află pe site-urile web în curs de dezvoltare, care ar putea afecta modul în care crawlerii caută un site pe Google.
Creați un Sitemap
Este posibil să le arătați motoarelor de căutare modul în care conținutul site-ului dvs. este legat printr-un sitemap. Motoarele de căutare pot citi hărțile de site vizuale XML, precum și hărțile de site HTML pentru a localiza paginile și conținutul de indexat. Sitemaps-ul informează, de asemenea, Google despre durata de rulare a conținutului video și evaluările pentru vârstă și când pagina web a avut ultima actualizare, limbi alternative pentru conținutul dvs. și subiectul imaginii și multe altele.
Includeți link-uri interne
Legăturile interne le permit crawlerelor motoarelor de căutare să localizeze și să indexeze rapid site-urile web. Printr-o hartă a site-ului, breadcrumbs, meniu de navigare sau text legat în copia paginii Legăturile interne oferă o oportunitate pentru crawlerele de căutare de a găsi toate site-urile web și de a înțelege structura informațiilor de pe site-ul dvs. Dacă site-ul dvs. nu utilizează strategia de link-uri interne, ar putea fi mai dificil ca conținutul site-ului web să fie accesat cu crawlere de către Google.
Reduceți indicele de balonare
Dacă site-ul dvs. web conține mai multe pagini de indexat și accesat cu crawlere în limitele bugetului dvs. pentru accesarea cu crawlere, crawlerele motoarelor de căutare nu le vor putea vedea sau clasa pe toate. Prin implementarea etichetelor noindex, puteți împiedica Google să indexeze pagini care sunt duplicate, de proastă calitate, neterminate sau pagini de testare de pe site-ul dvs., ceea ce ar putea reduce de fapt umflarea indexului și, în schimb, poate ghida Googlebot să acceseze cu crawlere cele mai importante pagini.
Configurați corect etichetele canonice
Etichetele canonice, care includ etichete canonice pe mai multe domenii, sunt excelente pentru a informa Google ce pagini web sunt cele mai importante de luat în considerare în cazul conținutului duplicat sau similar care este partajat pe mai multe adrese URL, fie externe, fie interne. Când setați această canonizare, vă permite să spuneți Google ce conținut de pe site-ul dvs. ar trebui să fie inclus în indexarea acestuia, ceea ce va îmbunătăți viteza de indexare și va împiedica Google să selecteze site-ul greșit atunci când indexează.
Adăugați text alternativ la Visual Assets
Când optimizați imaginile de pe site-ul dvs. cu texte alternative descriptive, crawlerele din motoarele de căutare au o șansă mai bună de a localiza și indexa conținutul imaginilor dvs. Descrierile trebuie personalizate în funcție de imaginile de pe pagină și ar trebui să includă cuvinte cheie, astfel încât Google să poată înțelege ce conținut conține și ce semnificație are pe site. Includerea textului alternativ pe imagini poate oferi mai multe detalii despre paginile dvs. pentru Google și poate ajuta la indexarea corectă a paginilor.
Utilizați API-ul de indexare Google
Dacă site-ul dvs. are site-uri web care au o durată de viață scurtă, cum ar fi liste de locuri de muncă sau fluxuri live, precum și anunțuri despre evenimente, API-ul de indexare Google poate menține paginile accesate cu crawlere în mod regulat și indexate. Puteți deindexa adresele URL, puteți verifica o solicitare de actualizare sau puteți efectua solicitări de accesare din nou cu crawlere. În plus, API-ul permite utilizatorilor să creeze un flux RSS care le permite utilizatorilor să informeze instantaneu Google despre orice informații noi care ar trebui să includă în index. Proprietarii de site-uri web pot, de asemenea, să informeze direct Google ori de câte ori pagini au fost eliminate sau adăugate, pentru ca Google să poată programa crawlerele motoarelor de căutare să acceseze din nou paginile și să indexeze.
Trimiteți formularul la Google Direct
Puteți accelera viteza cu care Google indexează conținutul trimițându-i conținutul direct la Google. Cu Google Search Console, puteți trimite manual sitemap-uri, precum și conținut și adrese URL noi (atât proaspete, cât și actualizate), în plus pentru a examina starea indexării dvs. în Raportul de acoperire a indexului. În plus, postarea de conținut care este postat pe Google Business Profile poate sugera Google anumite adrese URL pentru indexare și accesare cu crawlere.